joi, 22 martie 2012

Go home, Chevron! (2)


Nesperat de multa lume la mitingul de astazi! Barladenii au inteles pericolul la care am fi expusi, in cazul extragerii gazelor de sist prin metoda fractionarii hidraulice.
Am remarcat prezenta oficialitatilor barladene in frunte cu primarul Constantin Constantinescu si membri ai Grupului de initiativa impotriva extragerii gazelor de sist, oficialitati judetene, printesa Brianna Caradja, primari ai comunelor apropiate, din judetele Vaslui si Galati.
Trebuie spus ca generalul Rotarul, fostul comandant al UM din Barlad, a insufletit de mai multe ori prin indemnurile sale, adunarea.
Distrugerea ecosistemului din zona nu tine de politica si ma intristeaza lipsa de reactie a parlamentarilor locali, care apartin arcului guvernamental! 
Multe materiale de propaganda anti-exploatare gaz de sist, anti Chevron, anti guvern si presedinte, responsabilii de drept ai situatiei in care ne aflam.
Astazi, noi, locuitorii acestor plaiuri barladene am spus raspicat un NU hotarat exploatarii de gazelor de sist prin metoda fractionarii hidraulice, datorita riscurilor ecologice.  
Vrem sa avem viata noastra si apa noastra de pucioasa. Nu vrem sa bem dolari sau chimicale.
Nu vrem apa cu portia de la cisternele Chevron.

Unul dintre vorbitori a spus "pe aici nu se trece"! As continua, pe americani i-a asteptat bunicul! Generatia mea si a copilului meu nu suntem interesati de americani!
Nu suntem o natie de mana a doua! Ne-am nascut aici si avem o istorie indelungata. Nu vrem sa traim in rezervatii ca indienii.  

Poate ca n-au inteles si repet... Go home, Chevron! 


Citeste si Revolutie la Barlad

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu