duminică, 20 mai 2012

Impresii de votant (1)

Am aflat cu surprindere ca "fostul", domnul Gheorghe Pavalascu vrea sa fie primar al Barladului. Dar nu despre dansul vreau sa vorbesc acum, un... barbat bine, de altfel.
Treceam astazi prin fata sediului partidului cu un nume maret si, stand la semafor, am aruncat o privire catre cladire si afise. Am ramas neplacut surprinsa de atitudinea unui membru de partid (sau simpatizant, ca nu avea "carnetul" la vedere). Iesit sa-si limpezeasca ideile la o tigara, dupa cateva fumuri a aruncat tacticos mucul aprins in spatiul verde. Trecand peste mutra acestui "taran" cu mate goale si prost educat (nu vreau sa jicnesc locuitorii de la sate!), am mai vazut iesind din impunatorul sediu si alte cateva figuri demne de mila.
Cu astia vrea "tribunul" sa castige alegerile la Barlad?!
Am ramas cu un gust amar...

Sa auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu